tag:blogger.com,1999:blog-6234716624233114493.post4019104476441216740..comments2023-11-05T11:23:38.153+02:00Comments on ΠΙΝΑΚΙΔΕΣ ΑΠΟ ΚΕΡΙ: Δραπετεύοντας από την αφήγηση: Η δαιμονική επανάληψη της πραγματικότητας και ένα κομπολόι (για την απόδραση του Β. Παλαιοκώστα)Πόλυ Χατζημανωλάκηhttp://www.blogger.com/profile/01569886842775925862noreply@blogger.comBlogger21125tag:blogger.com,1999:blog-6234716624233114493.post-41813860661255131212009-02-28T07:13:00.000+02:002009-02-28T07:13:00.000+02:00Φίλη Πόλυμετά από ολονύκτια βάσανοΑγαπητές και αγα...Φίλη Πόλυ<BR/>μετά από ολονύκτια βάσανο<BR/>Αγαπητές και αγαπητοί<BR/>φίλες και φίλοι της Πόλυς Χατζημανωλάκη<BR/>σας προσκαλώ στο ποιητικό ξόρκι για προστασία από τη μαύρη γούνα της αντιποίησης<BR/><BR/>"Ding an sich: το ποίημα που διάβασε τον εαυτό του στο δωμάτιο του Ιμμάνουελ Καντ"<BR/>Είσοδος από το metissage [http://vintzidis.blogspot.com] δεξιά στήλη στο [substratum]κλικάρετε επάνω<BR/>ή και από το substatum (δείτε τα ιστολόγια όπου με τιμά η Πόλυ σε τούτο εδώ το μπλογκ)<BR/>Βαγγέλης Ιντζίδηςβαγγελης ιντζιδηςhttps://www.blogger.com/profile/10324746935325001203noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-6234716624233114493.post-62797240402790881372009-02-26T11:16:00.000+02:002009-02-26T11:16:00.000+02:00Η ιστορία προκαλεί ανάμικτα συναισθήματα είναι για...Η ιστορία προκαλεί ανάμικτα συναισθήματα<BR/> είναι για γέλια και για κλάματα έχει κάτι από ταινίες<BR/>του Χόλυγουντ κάτι από Ρομπέν των δασών<BR/>κάτι από ελληνικά σήριαλ τύπου LAPD<BR/>και φυσικά αναδεικνύει το μεγάλο προτέρημα <BR/>του Έλληνα του να είναι πολυμήχανος<BR/>όχι για αυτόν αλλά για την κακομοίρα την μάνα του.<BR/><BR/>Καλό μεσημέρι Δημήτρης Θ.saltatempohttps://www.blogger.com/profile/13400966182131518771noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-6234716624233114493.post-20732825672036932592009-02-25T19:03:00.000+02:002009-02-25T19:03:00.000+02:00Ναυτίλε καλησπέρα, ίσως στο μέλλον, με τον Μοντεχρ...Ναυτίλε καλησπέρα, <BR/><BR/>ίσως στο μέλλον, με τον Μοντεχρήστο της Αόρατης Μελάνης δια χειρός Δουμά, τον Τζιμ του Idom δια χειρός Τουαίν, τον Μόρις, τον Πεταλούδα και όσους κουβαλάς εσύ στη μνήμη του οστράκου σου να φτιάξουμε μια κοινή ανάρτηση λεύκωμα "Οι αποδράσεις στη λογοτεχνία και στον κινηματογράφο" και να το φιλοξενήσουμε - όποιος θέλει- στο μπλογκ του. <BR/><BR/>Εγώ θα το φιλοξενούσα ευχαρίστως στο δικό μου.Πόλυ Χατζημανωλάκηhttps://www.blogger.com/profile/01569886842775925862noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-6234716624233114493.post-21228990198000779442009-02-25T11:34:00.000+02:002009-02-25T11:34:00.000+02:00Πόλυ - όπως πάντα - μου έδωσες μια έξοχη αφορμή γι...Πόλυ - όπως πάντα - μου έδωσες μια έξοχη αφορμή για το τι είναι το εκφράζομαι, το διαβάζω και το γράφω (και στις ενθογραφικές έρευνες περί γραμματισμού) την οποία και συγκρότηση ως ένα μικρό σήμα στο metissage με τίτλο "εκφράζομαι-γράφω-διαβάζω"<BR/>Β.Ι.βαγγελης ιντζιδηςhttps://www.blogger.com/profile/10324746935325001203noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-6234716624233114493.post-64415591930899506052009-02-25T11:19:00.000+02:002009-02-25T11:19:00.000+02:00αγαπητή Πόλυπερί διαπιστευτηρίων και άλλα ουδείς λ...αγαπητή Πόλυ<BR/>περί διαπιστευτηρίων και άλλα ουδείς λόγος-ΑΝΤΙΘΕΤΩΣ τόνισα πως εσύ έχεις εμπειρία και από τις δύο κουλτούρες (σε σχέση με μένα τον μονοκούλτουρο ή και μονόπατο...άρα ουδείς λόγος περαιτέρω...και στο σχόλιό μου ως προς αυτό ήμουν σαφής)<BR/>Έθεσα ένα προβληματισμό<BR/>σχετικά με το συλλογικό μας μύθο (και στο συλλογικό μας μύθο εντάσσεται και το πώς συγκροτούνται τα μπλογκς στην ελληνική γλώσσα και νεοελληνική μας διαδικτυακότητα: αυτά θα άξιζε και τα μελετούν πράγματι σύγχρονες εθνολογικές προσεγγίσεις)<BR/>Ασφαλώς και το κομπολόγι δεν σημαίνει...όπως λες αλλά ποια είναι η ηγεμονεύουσα αξιολόγησή του επ αφορμή μιας απόδρασης σε γελοιογραφίες, σχόλια και άλλα;<BR/>πώς εισπράττουμε μια απόδραση από τις φυλακές;<BR/>πώς συγκροτείται μια συλλογική αυτο-εικόνα επ αφορμή αυτής της απόδρασης;<BR/>σε αυτό το τελευταίο με ενδιαφέρει και η ανάρτησή σου<BR/>είναι και αυτή μια αναπαράσταση επ αφορμή ενός γεγονότος όπως και κάθε ανάρτηση ή σχόλιο ή γελοιογραφία ή κείμενο κ.λπ.<BR/>Με ενδιαφέρουν οι αναπαραστάσεις γιατί κάτι δείχνουν για το πώς συγκροτείται το ηγεμονικό ή και το αντίπαλον <BR/>΄Ετσι κι αλλιώς αυτό είναι και το μπλογκινγκ: ένας χώρος όπου η ατομικότητα αναπαριστά τον τρόπο που η συλλογικότητα την υποκειμενικοποιεί<BR/>Φαντάζομαι πως σε αυτό συμφωνούμε<BR/>Το σχόλιο σβήστηκε γιατί τα ερωτήματα ήταν περισσότερο κατανοητά στα άλλα σχόλιά μου<BR/>Τελικά πόσο δύσκολο είναι να κάνει κανείς το έργο του αντικείμενο και όχι υποκείμενο επεξεργασίας σε σχέση με την συλλογική του ένταξη. Είναι ένα ενδιαφέρον θέμα για σκέψη και για γραφή.<BR/>Ας είναι<BR/>το metissage θα ήταν ο Προμηθέας να παίζει κομπολόγι σχολιάζοντας την απόδραση!<BR/>Αλλά λείπει κι ο Αριστοφάνης!<BR/>Είμαστε μια κοινωνία του συμπαγούς (φαίνεται) τουτέστιν μπετόν αρμέ!<BR/>βαγγέλης ιντζίδης<BR/>υγ ισως και για αυτό τα πράγματα να μην επιθυμούμε να τα προσδιορίσουμε ως γίγνεσθαι (δηλαδή κάθε φορά που βρίσκουμε κάτι να διευρύνουμε ή να αναθεωρούμε κάτι παλιότερο συνέχεια ανοιχτοί στα ενδεχόμενα)<BR/>Φαίνεται - αλλά φαίνεται- να επιμένουμε πως αμετάβλητο είναι το είναι.<BR/>Κατά συνέπεια δεν θα επανέλθω με τέτοια ερωτήματα. καταλαβαίνω ότι προέχει το είναι ενώ σε μένα και για μένα προέχει το γίγνεσθαι<BR/>Ούτως ή αλλιώς η μονάδα είναι το σύνολο των διαφορών που τη συγκροτούν ως αποτέλεσμα και πάει λέγοντας.<BR/>ΚΑΛΗΜΕΡΑ<BR/>Και για να είμαι συνεπής σε αυτό που λέω θα διαβάζω τις αναρτήσεις μου και σου και άλλων αλλά και τα κείμενα ως ενδεχόμενα περιμένοντας πάντα με χαρά την επόμενη εκδοχή τους :)<BR/>ΣΕ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΓΙΑ ΤΗ ΦΊΛΟΞΕΝΙΑ ΣΤΟ ΔΙΚΟ ΣΟΥ ΜΠΛΟΓΚ<BR/>β.<BR/>παντως σε ένα πείραμα work in progress σε προσκάλεσα και όχι σε κάτι κακό νομίζω...δικαιωμά σου Πόλυ μου να μη δεχτείς την πρόσκληση (καταχρώμαι της φιλοξενίας σου και πρέπει να πράξω ανάλογα)βαγγελης ιντζιδηςhttps://www.blogger.com/profile/10324746935325001203noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-6234716624233114493.post-78208133681975763802009-02-25T09:40:00.000+02:002009-02-25T09:40:00.000+02:00Έξοχη η ιδέα σου για τη διαμαρτυρία για την έκθεση...Έξοχη η ιδέα σου για τη διαμαρτυρία για την έκθεση Bodies με τους Νεκρούς ταξιδιώτεςναυτίλοςhttps://www.blogger.com/profile/09899080956999128572noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-6234716624233114493.post-48522097082305879342009-02-25T09:38:00.000+02:002009-02-25T09:38:00.000+02:00Επιτέλους να και κάποιος που καταπιάστηκε με το νό...Επιτέλους να και κάποιος που καταπιάστηκε με το νόημα της Απόδρασης. Εξαιρετικό το χιούμορ σου!<BR/>Με το ζόρι κρατήθηκα να μην αραδιάσω ένα σωρό αποδράσεις από τη λογοτεχνία και τον κινηματογράφο...ναυτίλοςhttps://www.blogger.com/profile/09899080956999128572noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-6234716624233114493.post-62386815175653939352009-02-25T02:10:00.000+02:002009-02-25T02:10:00.000+02:00Να γιατί δεν άφησε σουβενίρ στον πιλότο αυτήν τη φ...Να γιατί δεν άφησε σουβενίρ στον πιλότο αυτήν τη φορά ο Παλαιοκώστας:<BR/> <BR/>http://studioa-blog.blogspot.com/2009/01/blog-post_26.html<BR/><BR/>IdomIdomhttps://www.blogger.com/profile/17344872663985808335noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-6234716624233114493.post-73133195611241804792009-02-25T01:38:00.000+02:002009-02-25T01:38:00.000+02:00Βαγγέλη Το κομπολόι της ανάρτησής μου δεν είναι τε...Βαγγέλη <BR/><BR/>Το κομπολόι της ανάρτησής μου δεν είναι τεκμήριο Μπανανίας. Ούτε από την πόλη έρχομαι και στην κορφή κανέλλα. Είναι το μαγικό ταλισμάν του ήρωα που αναλαμβάνει μια αποστολή – και που θα τον προστατεύει από τους κινδύνους (όπως ο μανδύας που θα τον κάνει αόρατο, το μαγικό λυχνάρι, το δαχτυλίδι) που συναντάμε όπως σοφά έχει πει ο Προπ σε όλα – σχεδόν – τα παραμύθια. <BR/>Συναντάμε επίσης και τη μοιραία γυναίκα, που θα τον εξωθήσει σε μια αποστολή όπου κινδυνεύει να χάσει τη ζωή του , ή θα τον ξεγελάσει, ή θα κάνει μια τραγική παράλειψη που θα αποβεί ιδιαίτερα επικίνδυνη για αυτόν. <BR/>Η γυναίκα που ξεγέλασε τον πιλότο και το κομπολόι που του χάρισε ο Β.Π. ήταν τα στοιχεία από τη δομή της αφήγησης που μπορεί κανείς να ανιχνεύσει στα θραύσματα της μη - ιστορίας του Β. Παλαιοκώστα και του φίλου του, όπως τα συναντά κανείς ανεστραμμένα ή κατακερματισμένα στα όνειρα. <BR/><BR/>Αυτό είδα, έτσι το σκέφτηκα, έτσι το παρουσίασα γιατί σε μένα αυτό το νονσενς έκανε κλικ. Έδενε με τις περίεργες συμπτώσεις του και τις άλλες αφηγήσεις που αναφέρθηκαν και μάλιστα μέσα στον καταιγισμό των ανεκδότων που κυκλοφορούν στο διαδίκτυο. <BR/><BR/>Έδενε ακόμα και από το σουρεαλιστικό των μη εμποδίων απέναντι στον επίφοβο δραπέτη από ένα σύστημα που έχει καταρρεύσει. Αυτή η μεταφορά λοιπόν της μη ενοποιητικής αφήγησης για μένα ήταν ο μύθος που διαφωτίζει. <BR/><BR/>Για τα υπόλοιπα – δεν επιθυμώ να δίνω διαπιστευτήρια περί ανθρωπιστικών σπουδών που δεν διαθέτω – είμαι αναλφάβητη. Εν τούτοις επίτρεψέ μου να σου πω ότι αν ρωτήσεις τη σαρανταποδαρούσα πιο πόδι σηκώνει κάθε στιγμή όταν περπατάει μάλλον θα σκοντάψει. Δεν γράφω διαγώνισμα για να σου πω τι κάνω με τους μύθους, σύντροφε ψυχαναλυτά. <BR/><BR/>Όσο για το ότι ξέρεις τώρα τι θα κάνεις με το μπλόγκιν επίτρεψέ μου να κρατώ μικρό καλάθι. Αν είναι πάντως κάθε φορά που θα «ξέρεις» να πρέπει να σου απαντάω έτσι σε σχόλιο, θα εξαντληθώ στο άνθος της ηλικίας μου.Πόλυ Χατζημανωλάκηhttps://www.blogger.com/profile/01569886842775925862noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-6234716624233114493.post-56987409675556782532009-02-25T00:18:00.000+02:002009-02-25T00:18:00.000+02:00Αόρατη Μελάνη, τι μου θύμισες τώρα...Ευχαριστώ, ευ...Αόρατη Μελάνη, <BR/><BR/>τι μου θύμισες τώρα...<BR/><BR/>Ευχαριστώ, ευχαριστώ, ευχαριστώ...Πόλυ Χατζημανωλάκηhttps://www.blogger.com/profile/01569886842775925862noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-6234716624233114493.post-65018905249761759832009-02-24T23:57:00.000+02:002009-02-24T23:57:00.000+02:00Idom,Το κομπολόι που έδωσαν στον πιλότο οι δυο δρα...Idom,<BR/><BR/>Το κομπολόι που έδωσαν στον πιλότο οι δυο δραπέτες κατά την πρώτη απόδραση δεν το έχω δει. Αν όμως υπήρξε τέτοιο δωράκι και στη δεύτερη με τόσα εκατομμύρια από τα λύτρα των απαγωγών μπορούσαν να ξοδέψουν κάτι παραπάνω. <BR/>@<BR/>Εξαιρετικό το παράδειγμα που αναφέρεις για το Χωκ Φινν και την απόδραση του σκλάβου Τζιμ. Σχετίζεται με την υπόθεση της αφήγησης σε αυτή την ανάρτηση μια και τα μαρτύρια στα οποία υπέβαλαν τον Τζίμ οι δυο φίλοι, ήταν παρμένα από τα ιπποτικά μυθιστορήματα και τις ιστορίες με φυλακισμένους. Πρόκειται δηλαδή για μια απόδραση - μίμηση της λογοτεχνίας σε ένα παιχνίδι των παιδιών. Φτάνουν μάλιστα σε τέτοιο σημείο υπερβολής που ενώ κάποια στιγμή εκείνοι ξέρουν ότι ο Τζιμ είναι ελεύθερος δεν του το λένε για να συνεχίσουν το παιχνίδι τους. (Τον ξέρω καλά τον Χωκ Φινν γιατί ήταν ο αγαπημένος ήρωας του Πέτρου Α. στις Μέλισσες). Ο Τζιμ κατά τη γνώμη μου δεν είναι ήρωας. Είναι μάρτυρας. <BR/>@<BR/>Σε ευχαριστώ για την εύστοχη παρατήρηση για τον Προμηθέα που δεν απέδρασε. Βέβαια το σχόλιο με την κατά λάθος αναφορά στον Προμηθέα δραπέτη έχει διαγραφεί από τον συγγραφέα. ΄Ετσι μείναμε με το χαμόγελο. Ένα χαμόγελο χωρίς γάτα.Πόλυ Χατζημανωλάκηhttps://www.blogger.com/profile/01569886842775925862noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-6234716624233114493.post-85516163711567124542009-02-24T21:38:00.000+02:002009-02-24T21:38:00.000+02:00εγώ ας πούμε επιχειρώ μια απάντηση μέσω της μείξης...εγώ ας πούμε επιχειρώ μια απάντηση μέσω της μείξης και των υβριδίων με ενδιαφέρουν οι νέες ταυτότητες αυτές που τώρα είναι αδιανόητες αλλά διαφαίνονται ως κανονικότητες μέσω της ιστορικής διεργασίας...<BR/>Ο τρόπος που αντιμετωπίζουμε την συγκεκριμένη απόδραση ως κοινωνία για μένα είναι ενδιαφέρον...Τα ΜΜΕ την αντιμετωπίζουν ως μια διεργασία για να φυσικοποιήσουν και τελικά να εγκαθιδρύσουν μια σταθερή και συμπαγή μορφή της νεοελληνικής ταυτότητας έστω και δια του αντιθέτου...(του στυλ Μπανανία είμαστε...αίσχος {αλλά έμμεσα αυτό σημαίνει αφού είμαστε τότε τι να κάνουμε...{γιατί αυτό γίνεται)} ΚΑΙ ΤΟΤΕ Η ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΕΙΝΑΙ Η ΑΝΑΜΕΝΟΜΕΝΗ (περισσότερη παραδοσιακή γραφειοκρατία περισσότερος έλεγχος ... πάλι με μέτρα ΜΠΑΝΑΝΙΑΣ) <BR/>Ενώ δεν διερωτώμεθα αφού αυτό δεν μας αρέσει- αν τελικά δεν μας αρέσει- μήπως πρέπει να δούμε αν είμαστε τελικά μπανανία τουτέστιν κομπολόγι...να διερωτηθούμε μέσω των μύθων μας Προμηθέα ή κομπολογιού και μέσω των προσλήψεών μας ως αναγνώστες στο συγκεκριμένο εθνοπολιτισμικό χώρο τι είμαστε<BR/>και αυτό για να γίνει προτείνω να ξανασκεφτούμε τον εαυτό μας ως κάτι άλλο <BR/>Μέχρις εδώ η ανάρτηση της Πόλυς βοηθά γιατί μας δείχνει προς τα εκεί αλλά...<BR/>δεν μας λέει εκδοχές αυτού του άλλου<BR/>Ενώ στις Μέλισσες του Κάλβου ως συγγραφέας μας δείχνει και την κατεύθυνση και διακινδυνεύει και εκδοχές του ίδιου (Κάλβου, εθνικού λογοτεχνικού κανόνα, εθνικού εκπαιδευτικού συστήματος και όχι μόνον)ως άλλου και φορές φορές ως εντελώς άλλου<BR/>Κι έτσι ξαναβρίσκουμε το ίδιο από άλλη θέση <BR/>Αυτό δεν το κάνει η αναγωγή της επιστήμης ούτε η αποκάλυψη της θρησκείας το κάνει η ποιητική <BR/>δηλαδή η στοχαστική λογοτεχνία<BR/>Βαγγέλης Ιντζίδης<BR/>Περί αυτού ή κοντά σε αυτό φίλη και φίλες - φίλοι το ΕΓΧΕΙΡΗΜΑ ΠΟΥ ΠΡΟΤΕΙΝΩ<BR/>ΚΑΙ ΤΟ ΠΡΟΤΕΙΝΩ ΕΔΩ<BR/>ΓΙΑΤΙ ΕΔΩ <BR/>ΜΠΌΡΕΙ ΝΑ ΓΙΝΕΙ ΚΑΤΑΝΟΗΤΟ<BR/>β.ι.βαγγελης ιντζιδηςhttps://www.blogger.com/profile/10324746935325001203noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-6234716624233114493.post-91051485527909489212009-02-24T21:26:00.000+02:002009-02-24T21:26:00.000+02:00επ αφορμή λέω idom της απόδρασης του Β.Π. γιατί πά...επ αφορμή λέω idom της απόδρασης του Β.Π. γιατί πάμε από τη μια στο κομπολόι κι από την άλλη στον Προμηθέα;<BR/>αυτό είναι το ερώτημα που επιχειρώ;<BR/>Τι κάνουμε με το μύθο ως κατασκευή, ως παράσταση και ως αναπαράσταση;<BR/>Θέλουμε να τον ξαναπούμε απλά;<BR/>Θέλουμε να τον επικαιροποιήσουμε μέσω της διακειμενικότητας;<BR/>Θέλουμε να αναδείξουμε και άλλες όψεις του;<BR/>Θέλουμε να τον αναδημιουργήσουμε;<BR/>Και γιατί να απαντήσουμε σε αυτά τα ερωτήματα;<BR/>Για να ξαναβρούμε την ταυτότητα;<BR/>Για να ξαναπάμε στην πρωταρχική πηγή;<BR/>Για να διερεύνουμε την ταυτότητά μας;<BR/>΄Η για να την αλλάξουμε μέσω αλλαγών μερικώς ή και περισσότερο απαιτητικά;<BR/>Γιατί το μπλογκ (κατέληξα σε αυτό πια) είναι ένα - έτσι κι αλλιώς δημόσιο βήμα. Ωραία. Το έχουμε τι και γιατί θέλουμε να το κάνουμε...<BR/>Βαγγέλης Ιντζίδηςβαγγελης ιντζιδηςhttps://www.blogger.com/profile/10324746935325001203noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-6234716624233114493.post-64837596362212882322009-02-24T21:21:00.000+02:002009-02-24T21:21:00.000+02:00Μέσω των ερωτημάτων αυτών σε προσκαλώ σε έναν ανοι...Μέσω των ερωτημάτων αυτών σε προσκαλώ σε έναν ανοιχτό δημόσιο διάλογο μέσω ενός είδου blog-project που νομίζω πως στην πορεί αυτού του διαλόγου θα ανανεώσει την οπτική μας περί δημόσιων αναρτήσεων (έχεις αρκετή πείρα και το πείραμα και από τις δύο - πια - κουλτούρες [των φυσικών και ανθρωπιστικών σπουδών] σου είναι εξαιρετικά οικείο.<BR/>Τι λες;<BR/>Κι αν ναι υπάρχουν κάποια στάδια για αυτό.<BR/>Περιμένω.βαγγελης ιντζιδηςhttps://www.blogger.com/profile/10324746935325001203noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-6234716624233114493.post-24270239726076488352009-02-24T21:19:00.000+02:002009-02-24T21:19:00.000+02:00Μα...;Ο Προμηθέας ΔΕΝ απέδρασε. (Λάθος τα θυμάμαι...Μα...;<BR/>Ο Προμηθέας ΔΕΝ απέδρασε. (Λάθος τα θυμάμαι;)<BR/>Και η Πόλυ άλλωστε ως πρώτο συμπαθή (μυθολογικό) δεσμώτη τον αναφέρει.<BR/><BR/>IdomIdomhttps://www.blogger.com/profile/17344872663985808335noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-6234716624233114493.post-89147155981010493282009-02-24T21:01:00.000+02:002009-02-24T21:01:00.000+02:00Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.βαγγελης ιντζιδηςhttps://www.blogger.com/profile/10324746935325001203noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-6234716624233114493.post-56145045352900754562009-02-24T20:58:00.000+02:002009-02-24T20:58:00.000+02:00Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.βαγγελης ιντζιδηςhttps://www.blogger.com/profile/10324746935325001203noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-6234716624233114493.post-61323261607563764692009-02-24T20:53:00.000+02:002009-02-24T20:53:00.000+02:00εύστοχη ανάρτηση. Νομίζω πάντως ότι στο πάνθεον τω...εύστοχη ανάρτηση. <BR/><BR/>Νομίζω πάντως ότι στο πάνθεον των δραπετών, χρήζει μνείας και ο Εδμόνδος Νταντέ, γνωστός και ως Κόμης Μοντεχρήστος, με τη μυθιστορηματική του δραπέτευση από το φούριο του Ιφ, παίρνοντας τη θέση του νεκρού αββά Φαρία κατά την θαλάσσια ταφή του. <BR/><BR/>Μυθικό βέβαια το πρόσωπο, το οφείλουμε στην πλούσια φαντασία του Δουμά, αλλά είναι τόσο θρυλικός, ώστε θεωρώ ότι αποτελεί πλέον μέρος της παγκόσμιας μυθολογικής κληρονομιάς.Αόρατη Μελάνηhttps://www.blogger.com/profile/16748036124365584517noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-6234716624233114493.post-61759052710764420232009-02-24T18:43:00.000+02:002009-02-24T18:43:00.000+02:00Ε, μια που δεν έδωσες εσύ το link, το παραθέτω εγώ...Ε, μια που δεν έδωσες εσύ το link, το παραθέτω εγώ. Να μορφώνεται ο κόσμος... :-))<BR/><BR/>http://en.wikipedia.org/wiki/Helicopter_prison_escapes<BR/><BR/>IdomIdomhttps://www.blogger.com/profile/17344872663985808335noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-6234716624233114493.post-9451197249794168242009-02-24T17:37:00.000+02:002009-02-24T17:37:00.000+02:00Πόλυ, το κομπλόι που δείχνεις είναι από τα αρκετά ...Πόλυ, το κομπλόι που δείχνεις είναι από τα αρκετά ακριβά: ασημενιο δέσιμο, κεχριμπαρένιες χάντρες... Τέτοιο είχε χαρίσει ο Παλαιοκώστας; Και τώρα ποια εξήγηση δίνεται που έγινε τσίπης;<BR/><BR/>Ο Τζιμ που "έσωσαν" οι Φην και Σώγερ από την φυλακή, βασανίζοντάς τον ... σύμφωνα με τους κανόνες των "βιβλίων", μπορεί να θεωρείται ήρωας;<BR/><BR/>IdomIdomhttps://www.blogger.com/profile/17344872663985808335noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-6234716624233114493.post-63025504205955730952009-02-24T00:23:00.000+02:002009-02-24T00:23:00.000+02:00EΞΟΧΟ ΚΑΙ ΘΑ ΕΠΑΝΕΛΘΩΕΞΟΧΟΜΠΡΑΒΟ ΠΟΛΥΒαγγέλης Ι.EΞΟΧΟ ΚΑΙ ΘΑ ΕΠΑΝΕΛΘΩ<BR/>ΕΞΟΧΟ<BR/>ΜΠΡΑΒΟ ΠΟΛΥ<BR/>Βαγγέλης Ι.βαγγελης ιντζιδηςhttps://www.blogger.com/profile/10324746935325001203noreply@blogger.com