Δευτέρα 13 Δεκεμβρίου 2010

"Ο Πέρσης ποιητής του 14ου αιώνα Χάφεζ, ο Σέρλοκ Χολμς και η Γερτρούδη της Αραβίας": διάλεξη και ελάχιστη απαγγελία


 "Ο Πέρσης ποιητής του 14ου αιώνα Χάφεζ, ο Σέρλοκ Χολμς και η Γερτρούδη της Αραβίας" και πώς οι ταυτότητες αυτών που γοητεύτηκαν κρύβονται, υπεξαιρούνται, υποκαθίστανται...

Αυτό είναι το θέμα της ομιλίας μου, η συμμετοχή μου δηλαδή στην εκδήλωση που διοργανώνει η Ελληνική Επιστημονική Εταιρεία Σπουδών Μέσης Ανατολής για τον Χάφεζ, τον ποιητή που γοήτευσε τους Δυτικούς, τον Σαίξπηρ της Ανατολής όπως τον αποκαλούσε η Γερτούδη Μπελ. 

Η εκδήλωση θα έχει έναν ιδιαίτερο πολιτισμικό χαρακτήρα, με απαγγελίες του ποιητή σε μετάφραση της Ελένης Κονδύλη, σ' έναν εξαιρετικό χώρο, στο θέατρο-εργαστήριο της Μαύρης Σφαίρας, οδός Ζωοδόχου Πηγής 48 και Αραχώβης, στις 7 το απόγευμα, την Παρασκευή 17 Δεκεμβρίου.

Θα είναι μεγάλη μου χαρά, αν κι εγώ καλεσμένη είμαι , να σας προσκαλέσω...

Η είσοδος είναι ελεύθερη...


H εικόνα από εδώ:
http://www.art-arena.com/Image/hafez1.jpg

1 σχόλιο:

Ανώνυμος είπε...

Αλλο πρωτεύουσα και άλλο συμπρωτεύουσα, σού εύχομαι κάθε έμπνευση, βάλε τα δυνατά σου.